პროექტის გეგმა
1
1. პროექტის სახელწოდება: „შინაური ცხობელები და ფრინველები“
2. პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები იძიებენ ინფორმაცია შინაური ცხოველების შესახებ. გაუზიარებენ თანატოლებს. აღმოაჩენენ პრობლემას და მოძებნიან დარაჭრის გზები.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეების დამოკიდებულება, აგრესია და პრევენცია შინაური ცხოველების და ფრინველები მიმართ.
4. პროექტის მიზნები: პროექტის ფარგლებში მოსწავლეებს განუვითარდეთ კვლევისა და აზროვნების უნარი მოპოვებული მასალის სისტემატიზაციის და ჩაწერის უნარი. მოსწავლეებს განუვითარდეთ თანაგრძნობის უნარი უპატრონო ცხოველების მიმართ.
5. მონაწილეთა ასაკი: 10-12 წელი
6. ვადები/ხანგძივობა: 4 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები: გამოუმუშავდათ დაკვირვების უნარ-ჩვევები პასუხისმგებლობის გრძნობა ცოცხალი გარემოს მიმართ.ასევე ნამუშევრის შექმნის და პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები. აქტიურად იყენებს ტექნოლოგიებს და მოიძიებს საჭირო ინფორმაციას(მასწავლებლის ან მშობლის დახმარებით).
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსი: ქსელში ჩართუილი კომპიუტერებიწინასწარ მომზადებული პლაკატები. თვალსჩინოები. ინტერნეტ რესურსები: http://intelga.blogspot.com/ www.google.ge www.codna.ge, საველე ვიზიტები, უპატრონო ცხოველების თავშესაფარში. მოწვეული სტუმრები, მენტორები, მოსწავლეები სხვა ჯგუფებიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.
9. პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეები იყოფიან ჯგუფებად : “კატების ჯგუფი“ , „ძაღლების ჯგუფი“, „ შინაურიფრნველების ჯგუფი“ ისინი წყაროებისა, ინტერნეტის და ლიტერატურული მასალის ანალიზის საშუალებით იძიებენ ინფორმაციას ქმნიას ჩანაწერებს, აწვდიან ინფორმაციას თანატოლებს ნაბეჭდი და ელექტრონული სახით, ქმნიან პლაკატებს, ჩანახატებს, რეფერატებს. იძიებენ ფოტოებს და ვიდეო მასალას. პრეზენტაციის საშუალებით გადმოსცემენ დამოკიდებულებას საკვლევი თემისადმი. წინასწარ ამზადებეს კითხვებს მოწინააღმდეგე ჯგუფებისთვის.
10. საგანთან/საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ისტ-ი, ჩვენი გარემოის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.ის ტექნ. V.5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
11. პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): ლელა გერაძე ისტ-ის პედაგოგი
13. პროექტის გეგმა ვებ/ბლოგი: https://geradze.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий